ناصر ابراهیم زاده

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

ساخت کانال در تلگرام و اپارات

امروز صبح بعد از خوندن مطلب درباره استراتژی محتوا تو متمم به سرم زد که بعضی از مطالبی که تو تلگرام و اپارات میبینم و گاها اون رو با دوستام به اشتراک میزارم رو با درست کردن کانالی اون رو گرد اوری کنم و شاید  با اینکار بتونم محتوایی که به من حس خوب رو انتقال داده با به اشتراک گذاشتنش این حس خوب رو برای دیگرانی که مثل خودم در این اقیانوس بزرگ در حال شنا کردن هستند و بدون داشتن دیدی کلی به مقصد ،تکه چوبی باشه که شاید بتونه مدتی حتی کم به مخاطب من انرژی بده و از اونجایی که من از اموزش دیدن لذت میبرم درست کردن این کانالها نقطه عطفی باشه برای خودم که بتونم بهتر و بیشتر رو مسیری که در پیش دارم متمرکز بشم.امیدوارم این مطالب جایی به درد کسی بخوره و نقطه شروعی برای کسی باشه.

با اینکه از بعضی رفتارهای برخی از دوستانم که تعدادشون کم هم نیست گاها با بی اطلاعی و بدون کسب اجازه ادم رو وارد کانالهایی میکنن که باعث ناراحتی طرف مقابل میشه،این برخورد واسه من مثل این میمونه که مثلا با یکی از بهترین دوستات داری تو خیابون قدم میزنی و خیلی باهاش صحبت خودمونی داری انجام میدی بعد از طی کردن مسیری و بدون هماهنگی اون دوستت رو وارد مهمونی بکنی که احساس خجالت بهش دست بده،با اینکه خودت میدونی دوستت انجا راحت نیست و با این کارت باعث شده باشی رابطه که بین تو و دوستت برقرار بوده رو خدشه دار کنی و شکافی بین رابطه شما ایجاد بشه،به نظرم بهتره که برای ملحق کردن دوستانمون به گروه و یا کانالهای شبکه های اجتماعی اتیکت رو رعایت بکنیم و با کسب اجازه از اونها روابط دوستیمون رو پایدارتر کنیم و این کسب اجازه چون حس احترام گذاری به او رو   به طرف ااقا میکنه تعهد بیشتری رو نسبت به اون فضا موجود ایجاد میکنه و میشه با ارائه محتوا خوب مخاطب رو به نیازهاش برسونی و اهداف خودت رو هم با رعایت کردن اصول درست به پیش ببری .

کانال تلگرام نِت‌بوک

کانال اپارات نِت‌بوک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
ناصر ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی