ناصر ابراهیم زاده

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ق.ظ

احمال کاری در برخورد با مسائل روزمره

 

 یکی که اساسی ترین مسئله هایی که اکثرا با ان درگیر بودم و هنوز هم گاها در من وجود دارد اهمال کاری و به تعویق انداختن کارهای شخصی و شروع برنامه هایم هست و بعضی وقتها به تعویق انداختن بعد از مدتی حجم زیادی از کارها را بر من وارد میکند که در مواجهه با ان و طبقه بندی انها برای انجامشان دچار اختلال در  انجام درست کارها میشود وبا خود برای من میزان بسیار زیادی استرس و اشفتگی ذهنی را به ارمغان میاورد ،چند باری هم برنامه ریزی های سنگین و خیلی منظم انجام داده ام و در مرحله اجرائی ان برنامه ریزی دچار مشکل شده ام و از این رو نتوانستم از پس اینهمه برنامه های سنگین برایم ،اسیبی که من در انجام ندادن برنامه های خود میدیدم به مقدار زیادی از عزت نفسم می کاهید و این خود یک معضل دیگر برای من به بار می اور.

راهکارهایی که من تا به امروز برای مواجهه بر اهمال کاری گرفته ام اینها هستند که امیدوارم این روشها شاید همانطور که بر من اثر گذاشت بر دیگرانی که از این خانه عبور میکند سودی داشته باشد

1.استفاده از برنامه todoistبرای مدیریت در کارها این برنامه هم نسخه pc دارد و هم نسخه اندروید ان موجود است

2.اولویت بندی در کارها

من همین دوروش را از میان انبوهی از روشها برای خود برگزیدم و با این روش اگر چه تماما احمال کاری خود را از بین نبردم اما توانستم رضایت نسبی را برای خود درست کنم و کمتر خودم را سرزنش کنم، در طول مدت زمانی که این نکات را رعایت کردم به میزان زیادی لذت شادی به اتمام رسیدن کارها را تجربه کردم که امیدوارم منبعد هم با افزودن گزینه هایی بیشتر برای مقابله با احمال کاری بتوانم زندگی شاد تری را برای خود بسازم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
ناصر ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی