ناصر ابراهیم زاده

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

شب یلدا95 و Wordpress

پی نوشت 0:دو روز از ساخت سایتم گذشته بدجوری توش گیر کردم ،خواستم ساخت کانالم رو منتشر کنم به سرم زد یه ناصر ابراهیم زاده  دات کام راه بندازم بعد ازکلی کلنجار و مذاکره با خودم تصمیم گرفتمwww.naserebrahimzade.ir داشته باشم فکر میکردم با این بتونم راحت تر کار کنم،چند روزی از راه اندازی سایت میگذرد اما هنوز نتونستیم باهاش راحت کار کنم خیلی دلم می خواد سایت رو به شکلی که خودم دوست دارم طراحی کرده باشم 

پی نوشت ۱: چند وقتی از شنیدن اسم ورد پرس به هیجان میرفتم و دوست دارم ببینم که چه کار میتوانم باهوش بکنم در حال حاضر بعد از چند ساعت کلنجار نتونستیم با این برنامه کار کنم .البته این نکته رو یاد آور بشم که آموزش های مصنوعی تو سایت است اما اکثرشون کلی گویی کردن و شاید هم به دلیل کم سوادی منه که چیزی ازش نفهمیده بهر حال این مطلب رو برای ورد پرس نوشتم که بهش بهم آماده باشه که من دارم میرم سراغش و امیدوارمن زود باهم دوست باشیم. 

پی نوشت یلدا: دیروز تو یک جمع دوستان ای بودم ،یکی از دوستام بابت تعطیل نبودن مدارس در فردا خیلی ناراحت وغمگین بود و خیلی گلایه میکرد از دولت وآموزش و پرورش که چرا روز بعد از شب یلدا نباید تعطیل باشه من هم همینطور بهش ذل زده بودم و به حرفهاش گوش میکردم ،به دوستم گفتم ببین تو باید یه پست کلیدی تو مقامات داشته باشی و برنامه تعطیلی مناسبتها رو بدنش به تو که چه روزهایی باشه

پی نوشت نامربوط:امیدوارم که در لحظه ای از این روزهای کوتاه و شبهای بلند  به خود اییم و برای مسائل مهمتری غیر از خوردن و دوره هم نشینی های و صحبت برای مسائل کوچک و بی ربط وقت خود را تلف نکرده باشیم .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
ناصر ابراهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی