ناصر ابراهیم زاده

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ

وام گرفتن از نام دیگران

وام گرفتن از نام دیگران در ساعت12.55دقیقه روز یکشنبه 95.10.05ضربه ای سنگین به من وارد کرد تا در رابطه به ان فکر کنم و شروع به نوشتن کردم برای اینکه بیشتر به این موضوع فکر کنم نوشتن را کنار گذاشتم تا شاید در رابطه با ان کشفهای دیگری برای من رخ داده باشد .

چندی پیش که گمان کنم یک سالی وچند ماه از ان میگذرد تصمیم گرفته بودم که برای خود وبلاگ درست کنم و نتیجه اش ان شد که الان میبینید ،متاسفانه حدودا یک سالی به سراغ وبلاگم نمی امدم و مثل الان خود را موظف نمیکردم به نوشتن و به خاطر کمال طلبی زیاد نمی توانستم برای اینکار وقت اختصاص دهم ،این داستان گذشت تا رسید به چند روز پیش که تصمیم جدی برای نوشتن گرفتم و با خود قرار گذاشتم که برای 3 ماه اینده هر روز حداقل یک مطلب به انتشار برسانم،و امیدوارم دچار اهمال کاری نشوم و بتوانم در این زمینه به خودم کمک کنم تا از نوشتن بیشتر لذت ببرم .از این بحث که بگذریم دیروز در حال سرچ کردن فلبداهه در گوگل بودم و یک دفعه به ذهنم خطور کرد که نام وبلاگ خود را جستجو کنم ،بعد از انتهای جستجو و یافتن چند مورد هم نام های وبلاگ متوجه شدم که نامی که من برای وبلاگم گرفته بودم کپی از نام وبلاگ دیگری بود ،در ان لحظه اینقدر نزد خودم شرمنده بودم که مات و مبهوط به اشتباهی که کرده بودم فکر میکردم که چرا من در طول مدت به این موضوع فکر نمیکردم و شاید یک جایی در گوشه ذهنم وجود داشته و من از ان فرار میکردم ،به هر حال وضعیتی که الان در ان به سر می برم زیاد خوب نیست و با مقدار زیادی وجدان درد ساعات خود را سپری میکنم و برای ساخت نام وبلاگ خود در حال اندیشیدنم و امیدوارم ایندفعه بتوانم نامی را خود پدید اورم و ان را رشد دهم و با فعالت برای رشد این نام ان را تبدیل به برند کرده باشم .

این داستان ادامه دارد و در چند روز اینده دوباه در این باره خواهم نوشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
ناصر ابراهیم زاده

نظرات (۱)

همین مسئله‌ که از بابتش ناراحت و مکدر شدید،،خود بیانگر ذهن پویا و منش اعلای شماست،،،منتظر نشر مطالب مفید از شما هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی